Dane firmy:
TUJKO S.C.
Trakt Św. Wojciecha 467
80-007 GDAŃSK
NIP: 583-26-37-791
REGON: 191919456
Nr konta: 24 8309 0000 0084 2932 3000 0010
Tel: 58 309 03 46; 58 324 44 50
e-mail: tujko@tujko.pl
Jeśli nie odpowiemy w przeciągu dwóch dni, prosimy o przypomnienie telefoniczne, lub ponowienie wiadomości eMail.
Czasami coś wpadnie do spamu, lub naprawdę jesteśmy tak zapracowani, że nie ma kiedy sprawdzić poczty :(. Średni czas odpowiedzi zawiera się w przedziale 5 minut - 5 dni.
W przypadku rzeczy pilnych prosimy o wiadomość przez Google Maps lub telefon.
GODZINY OTWARCIA:
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 17:00
Sobota: 8:00 - 12:00
Nasza firma specjalizuje się w naprawie felg.
Naprawiamy felgi wszelkiego typu, od małych kółek pasowych, felgi od quadów, motocykli, samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, po felgi od maszyn rolniczych i przemysłowych.
Nie używamy żadnych komercyjnych maszyn do prostowania felg.
Całe oprzyrządowanie naszego parku maszynowego wykonaliśmy sami i doskonalimy je od ponad 95 lat.
W przeciwieństwie do wielu innych firm, naprawimy praktycznie każdą, nietypową felgę, czy to od samochodów zabytkowych, felgi nieprzelotowe, jedno otworowe, czy skręcane do pojazdów wojskowych.
Sprzedajemy felgi stalowe i aluminiowe.
Sprzedajemy śruby i zabezpieczenia do kół.
Czy sprzedajemy opony używane?
Nie, nie sprzedajemy opon używanych.
95% używanych opon na rynku, to opony, które ktoś już wyrzucił z jakiegoś powodu.
Zazwyczaj komplet opon używanych wystarcza tylko na jeden sezon i w tym czasie nie gwarantują one wystarczającego bezpieczeństwa.
Nowe opony polecane przez naszą firmę, starczają średnio na 3 sezony i przez cały ten okres gwarantują wysokie bezpieczeństwo.
Czemu opona letnia musi mieć minimum 3 mm?
Czemu opona zimowa musi mieć minimum 4 mm?
Dlaczego nie polecamy opon chińskich i z niższej półki.
Etykietowanie opon.
Jakie opony mamy na magazynie?
Jakie opony możemy dostarczyć dla klienta?
Jak stare mogą być nowe i używane opony?
Czy warto stosować Azot do pompowania kół?
Jak przechowywać opony/koła?
Nie, nie sprzedajemy opon używanych.
95% używanych opon na rynku, to opony, które ktoś już wyrzucił z jakiegoś powodu.
Zazwyczaj komplet opon używanych wystarcza tylko na jeden sezon i w tym czasie nie gwarantują one wystarczającego bezpieczeństwa.
Nowe opony polecane przez naszą firmę, starczają średnio na 3 sezony i przez cały ten okres gwarantują wysokie bezpieczeństwo.
Czemu opona letnia musi mieć minimum 3 mm?
Czemu opona zimowa musi mieć minimum 4 mm?
Dlaczego nie polecamy opon chińskich i z niższej półki.
Etykietowanie opon.
Jakie opony mamy na magazynie?
Jakie opony możemy dostarczyć dla klienta?
Jak stare mogą być nowe i używane opony?
Czy warto stosować Azot do pompowania kół?
Jak przechowywać opony/koła?
Jako jedni z nielicznych wyważamy każde koło z optymalizacją geometryczną.
Nie masz gdzie przechować kół?
Mamy możliwość sezonowego przechowania Twoich kół lub opon.
Koła w czasie przechowania są myte, sprawdzane, krzywe felgi za zgodą klientów prostujemy, wyważamy.
Koła są przygotowane do założenia na następny sezon.
Koszt przechowania opon\kół:
do 16" - 60zł\sezon
od 17" - 80zł\sezon
Mamy możliwość sezonowego przechowania Twoich kół lub opon.
Koła w czasie przechowania są myte, sprawdzane, krzywe felgi za zgodą klientów prostujemy, wyważamy.
Koła są przygotowane do założenia na następny sezon.
Koszt przechowania opon\kół:
do 16" - 60zł\sezon
od 17" - 80zł\sezon
Jeśli masz problem z otworami w felgach, to dobrze trafiłeś.
Zajmujemy się regeneracją otworów w felgach osobowych i dostawczych.
Najczęstszą przyczyną wybicia otworów, jest nie sprawdzanie dokręcenia kół. Poluzowane śruby/nakrętki przy ruszaniu i hamowaniu stopniowo rozbijają otwory.
W felgach aluminiowych otwory są zaspawywane i otwory wraz ze stożkami są wiercone na nowo, natomiast w felgach dostawczych nie wiercimy w zaspawanym miejscu, a w oryginalnym, zdrowym materiale między oryginalnymi otworami.
Cena usługi przy felgach dostawczych to 20zł za otwór.
Zajmujemy się regeneracją otworów w felgach osobowych i dostawczych.
Najczęstszą przyczyną wybicia otworów, jest nie sprawdzanie dokręcenia kół. Poluzowane śruby/nakrętki przy ruszaniu i hamowaniu stopniowo rozbijają otwory.
W felgach aluminiowych otwory są zaspawywane i otwory wraz ze stożkami są wiercone na nowo, natomiast w felgach dostawczych nie wiercimy w zaspawanym miejscu, a w oryginalnym, zdrowym materiale między oryginalnymi otworami.
Cena usługi przy felgach dostawczych to 20zł za otwór.
Zajmujemy się kompleksową naprawą i serwisem kół motocyklowych, zaczynając od przekładek i wyważania na komputerowej wyważarce Hofmann z osprzętem firmy Haweka, skończywszy na prostowaniu felg i ich pełnej regeneracji.
Prostujemy felgi aluminiowe i stalowe, szprychowe i odlewane. Przykłady felg, które możemy naprawić:
Ponieważ prostowanie felg nie odbywa się bezdotykowo, w standardzie naszej usługi jest "podczarowanie" felgi. Każda felga po prostowaniu jest podmalowywana lakierem o odpowiednio dobranej barwie, ewentualnie przepolerowana i wszelkie ślady prostowania, a przy okazji też inne drobne wcześniejsze uszkodzenia lakieru, są tuszowane. Nie jest to tak trwałe jak malowanie od podstaw całej felgi ale w wystarczający sposób zabezpiecza felgę.
Jeśli klient będzie malował felgę we własnym zakresie, my przygotowujemy taką felgę pod malowanie.
Jeśli chodzi o pełną regenerację, felgi piaskujemy odpowiednio zabezpieczając wszystkie gwinty i łożyska, następnie przygotowujemy felgę pod malowanie, polerowanie, czy inne działania wg życzenia klienta (np. hydrografikę). Felgi motocyklowe malujemy zazwyczaj akrylami, dzięki czemu możemy dobrać dowolny kolor z palety kolorów samochodowych, czy motocyklowych. Po wcześniejszym uzgodnieniu, również malujemy felgi farbami dostarczonymi przez klienta. Na życzenie klienta możemy łączyć polerowanie z malowaniem, hydrografiką, czy pomalować felgę na parę kolorów.
Wszystkie płaszczyzny przylegania np. tarcz hamulcowych są zabezpieczane i nie malowane.
Jeśli felga była dostarczona z tarczami, sprawdzamy, czy tarcze są proste, następnie montujemy je z powrotem na felgę a śruby zabezpieczamy przed odkręceniem.
Felgi do prostowania trzeba dostarczyć z łożyskami.
Cena prostowania jak i malowania zaczyna się od 150zł, a dokładna wycena następuje na miejscu w firmie po oględzinach.
Prostujemy felgi aluminiowe i stalowe, szprychowe i odlewane. Przykłady felg, które możemy naprawić:
Ponieważ prostowanie felg nie odbywa się bezdotykowo, w standardzie naszej usługi jest "podczarowanie" felgi. Każda felga po prostowaniu jest podmalowywana lakierem o odpowiednio dobranej barwie, ewentualnie przepolerowana i wszelkie ślady prostowania, a przy okazji też inne drobne wcześniejsze uszkodzenia lakieru, są tuszowane. Nie jest to tak trwałe jak malowanie od podstaw całej felgi ale w wystarczający sposób zabezpiecza felgę.
Jeśli klient będzie malował felgę we własnym zakresie, my przygotowujemy taką felgę pod malowanie.
Jeśli chodzi o pełną regenerację, felgi piaskujemy odpowiednio zabezpieczając wszystkie gwinty i łożyska, następnie przygotowujemy felgę pod malowanie, polerowanie, czy inne działania wg życzenia klienta (np. hydrografikę). Felgi motocyklowe malujemy zazwyczaj akrylami, dzięki czemu możemy dobrać dowolny kolor z palety kolorów samochodowych, czy motocyklowych. Po wcześniejszym uzgodnieniu, również malujemy felgi farbami dostarczonymi przez klienta. Na życzenie klienta możemy łączyć polerowanie z malowaniem, hydrografiką, czy pomalować felgę na parę kolorów.
Wszystkie płaszczyzny przylegania np. tarcz hamulcowych są zabezpieczane i nie malowane.
Jeśli felga była dostarczona z tarczami, sprawdzamy, czy tarcze są proste, następnie montujemy je z powrotem na felgę a śruby zabezpieczamy przed odkręceniem.
Felgi do prostowania trzeba dostarczyć z łożyskami.
Cena prostowania jak i malowania zaczyna się od 150zł, a dokładna wycena następuje na miejscu w firmie po oględzinach.
Zajmujemy się kompleksową regeneracją felg stalowych i aluminiowych.
Malujemy, polerujemy, jesteśmy w stanie urzeczywistnić niemal każdą wizję klienta dotyczącą felg.
Malujemy, polerujemy, jesteśmy w stanie urzeczywistnić niemal każdą wizję klienta dotyczącą felg.